11
Jan

Cum te poate ajuta un tur virtual atunci cand vrei sa vinzi o proprietate de la distanta

Tururile virtuale va ajuta sa atrageti clienti si din alte cartiere sau orase.

În ultimele șase luni, situația ocupării forței de muncă, a situațiilor financiare și a locuințelor s-a schimbat mai rapid decât în ​​orice altă perioadă din istoria recentă. De ani de zile, orașele și centrele urbane au fost locul în care toată lumea își dorea să trăiască – aproape de locuri de muncă în clădirile de birouri înalte și de forfota vieții orașelor mari, inclusiv instituții culturale, restaurante, magazine și viață de noapte. Dar apoi a apărut COVID și ne-am găsit cu toții blocați, încercând să aplatizăm curba, astfel încât spitalele și personalul nostru medical să poată face față unei boli fără precedent. Și ne-am dat seama că vor exista schimbări fără precedent și în viața noastră. Cluburile, barurile, locurile de comedie și restaurantele care au făcut viața orașului atât de plăcută pentru mulți au fost nevoiți să se închidă temporar sau din păcate, în unele cazuri, pentru totdeauna din cauza constrângerilor financiare. Mulți oameni s-au trezit lucrând de acasă, unii angajatori precum Apple și Microsoft extinzându-și munca de la acasă până la începutul anului 2021, iar alții ca Twitter lăsându-și angajații să lucreze definitiv de acasă. Oamenii care lucrează de acasă încep să se întrebe dacă trebuie să locuiască aproape de un oraș. Familiile care au iubit cândva viața în oraș și-au găsit condițiile actuale de viață sub blocare ca fiind prea înghesuite pentru o familie completă și au început să viseze la mai mult spațiu. Alții vor să iasă din oraș din cauza reducerii cazurilor de boală în zonele regionale și, în unele cazuri, din cauza îngrijorării că tulburările sociale recente pot deveni un fenomen continuu. Cuplați acest lucru cu rate ipotecare scăzute record și avem o situație perfectă pentru persoanele care încearcă să-și vândă proprietățile în afara centrelor urbane la cel mai bun pret.

Peste tot în lume, în Statele Unite, Canada, Europa și Australia, oamenii își propun să cumpere proprietăți suburbane, exurbane, regionale sau rurale. Concurența este intensă și interesant, multe dintre aceste proprietăți sunt cumpărate (uneori în state sau țări complet diferite), fără a fi văzute chiar în persoană, deoarece oamenii se pregătesc să se mute, deoarece blocajele sunt restricționate! Cererea de case în afara zonelor orășenești este atât de mare încât companiile de mutare nu pot nici măcar să țină pasul.

Din moment ce oamenii au rămas blocați în case și nu au putut inspecta proprietăți, agenții imobiliari au venit cu câteva abordări unice de vânzare a proprietăților. De exemplu, o proprietate din Long Island a primit șase oferte de peste 499.000 de dolari de la oameni care văzuseră casa doar printr-un videoclip live de pe Facebook. Dar credem că există o opțiune mult mai bună pentru vânzarea proprietăților fără o inspecție fizică: tururi de realitate virtuală. Chiar înainte de lovitura de pandemie, tururile de realitate virtuală imobiliară – care oferă oamenilor șansa de a vizualiza o proprietate de oriunde din lume ca și cum ar fi acolo, pur și simplu folosind smartphone-ul sau ochelarii de realitate virtuală – au luat industria imobiliară cu asalt. Dar, din moment ce oamenii au rămas blocați în case și nu au putut inspecta personal proprietăți, tururile de realitate virtuală au devenit și mai importante ca instrument de vânzare. De exemplu, pe Redfin înainte de pandemie, 0,5% din tururi erau virtuale. Acum, aproximativ 33% din tururile de proprietate sunt virtuale! Tururile VR sunt minunate, deoarece acestea sunt următorul lucru cel mai bun pentru inspectarea fizică a unei proprietăți și cel mai bun lucru atunci când nu poți fi acolo în persoană. Spre deosebire de videoclipurile Facebook Live, cu un tur VR utilizatorul poate controla unde merg în proprietate, cât timp își uită în jur și poate privi întreaga casă în detaliu. De asemenea, pot obține o idee spațială a cât de mari sunt proprietatea și camerele, unde se află casa în ceea ce privește alte proprietăți din zonă și multe altele. Așadar, chiar dacă o persoană ar putea pune o ofertă într-o casă fără să o vadă fizic, poate folosi totuși un tur VR pentru a simți că ar fi fost acolo. Și, pe termen lung, acest lucru va duce la mai multe oferte și la prețuri mai mari pentru vânzători.

Dacă doriți să vedeți mai multe exemple de tururi virtuale sau să vorbiți despre cum putem face un tur virtual pentru a vă promova proprietatea, contactați-vă astăzi!